تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

پیغام مهم بازیکنان استقلال به علی خطیر: رو در رو حرف بزن

  • کد خبر: ۱۷۶۳۸۵
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
  • ۱
پیغام مهم بازیکنان استقلال به علی خطیر: رو در رو حرف بزن
مصاحبه‌های علی خطیر با رسانه رسمی باشگاه استقلال صدای بازیکنان معترض این تیم به مشکلات مالی را در آورده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی خطیر تا به امروز هیچ اقدامی در راستای بهبود اوضاع مالی باشگاه استقلال انجام نداده و به هیچ یک از وعده‌های مالی‌اش عمل نکرده است.  


از علی خطیر تنها چند مصاحبه درباره بهبود اوضاع مالی باشگاه استقلال به یادگار مانده و عملا هیچ حرکتی از سوی این شخص برای بهتر شدن اوضاع استقلال انجام نشده است.  

خطیر درحالی با همین فرمان درحال مدیریت در باشگاه استقلال است که دانسته و با علم به اینکه استقلال چه مشکلاتی دارد، وارد کارزار مدیریت در این باشگاه شده است.

او که تلاش فزاینده در ماه‌های اخیر برای تصاحب صندلی مدیریت این باشگاه داشت، حالا در وضعیتی است که باید پاسخگوی اقداماتش در این باشگاه باشد، اما خطیر عملا خود را ملزم به پاسخگویی نمی‌داند و هر از گاهی با مصاحبه‌های از پیش نوشته شده از سوی  برخی دوستان رسانه‌ای خود در رسانه رسمی باشگاه استقلال حاضر می‌شود.

خطیر به تازگی از بازیکنان استقلال که نسبت به پرداخت نشدن دستمزد خود به شدت شاکی هستند، خواسته‌ای به صبوری ادامه دهند! خواسته که موجب افزایش خشم بازیکنان استقلال شده و آن‌ها را به شدت آزرده است.  

بازیکنانی که انتظار دارند سرپرست مدیرعاملی این باشگاه لااقل محض احترام هم که شده در شرایطی که آن‌ها دست به اعتصاب زده‌اند وراضی به تمرین کردن نیستند، با آن‌ها به طور رو در رو به صحبت بنشیند.

انتظاری که بعید است به سرانجام برسد و به احتمال زیاد سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال قصد دارد با همین سیاست به مدیریت در باشگاه استقلال ادامه دهد و با اعمال سیاستی عجیب از پاسخگویی به بازیکنان طفره برود تا شاید آن‌ها کوتاه بیایند و به خاطر هواداران در تمرین حاضر شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
0
0
با انتخاب مدیر عامل تیمهای آبی و قرمز از سوی نماینده دولت(وزارت ورزش) تعهد
مالی باشگاه‌ها به عهده دولت میباشد
درصورت هرگونه تخلف از سوی نماینده دولت.(مدیرعامل). تاوان این ناتوانی در اداره باشگاه را بازیکنان و هوادارباید بدهد؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->